≡
Бухгалтерські семінари в Дніпрі

Бухгалтерські семінари

Маркетинг і реклама на підприємстві: як правильно оформити документи, щоб уникнути ризиків

Онлайн-семінар:  8 грудня 2020,  11:00–16:00

Доповідачі:

  • Ірина Літвінчук – директор ТОВ «УАЙТ КОНСАЛТИНГ», незалежний експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS). Має понад 8 років професійного досвіду консультування українських і міжнародних компаній з питань бухгалтерського обліку, застосуванню МСФЗ та оподаткування. Досвід роботи у Big4. Автор понад 600 публікацій у виданнях: «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Все про бухгалтерський облік», «Вісник МСФЗ», «Практика МСФЗ», UTEKA..
  • Світлана Лістрова – провідний бухгалтер-експерт ТОВ «УАЙТ КОНСАЛТИНГ», незалежний експерт з питань трудового законодавства, кадрового обліку, оплати праці та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS). Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером, 10-річний досвід роботи у бухгалтерських виданнях – понад 1500 публікацій, більше 1000 лекторської практики. Автор онлайн-курсів: «Кадровий облік» і «Зарплатна бухгалтерія». Постійний автор публікацій у виданнях: «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН», «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Бухгалтерія АГРО», «Головбух», «Все про бухгалтерський облік», UTEKA.

Програма семінару:

І. Маркетингові заходи: організація й оформлення без ризиків

  • Види маркетингових заходів: дослідження, поширення, розміщення інформації, знижки, бонуси, подарунки;
  • Оформлення маркетингових заходів: які документи вимагає ДПС;
  • Маркетингові послуги за договором з дистриб’ютором: податкові ризики;
  • Мотиваційні виплати як стимул для збуту продукції дистриб’ютором: маркетингові витрати, собівартість чи коригування доходу;
  • Премія (бонус) дистриб’ютору: чи об’єктом оподаткування ПДВ?
  • Чи потрібен бізнес-план для підтвердження мети придбання маркетингових послуг?
  • Маркетингові витрати: як уникнути ризику нереальності;
  • Маркетингові послуги оплатили, а нових клієнтів не додалось: чи можна вважати ризиком;
  • Як довести зв’язок придбаних маркетингових послуг із господарською діяльністю підприємства;
  • Чи може підприємство передати контрагенту власне обладнання чи товар для надання маркетингових послуг: облік і ризики;
  • Аутстафінг vs Маркетинг: практика перевірок ДПС;
  • Придбані маркетингові дослідження за наявності відділу маркетингу: чи є загроза;
  • Первинні документи щодо маркетингових послуг: правила складання та період визнання витрат.

ІІ. Маркетингова політика: що це за документ та коли він потрібен

  • Для чого потрібна маркетингова політика і чи завжди підприємство має її розробляти;
  • В чиїй компетенції написання облікової політики: маркетингового відділу чи бухгалтерії;
  • Ідеальна структура маркетингової політики;
  • Як обґрунтувати необхідність здійснення маркетингових активностей для ДПС;
  • Як для ДПС довести збільшення оподатковуваного доходу від проведених рекламних заходів;
  • Інструменти доказування (аналіз конкурентів, маркетинговий план, SWOT-аналіз тощо): приклади розрахунку;
  • Чек-лист по написанню маркетингової політики (на що звернути увагу бухгалтеру).

ІІІ. Реклама на підприємстві: оформлення і особливості роботи з нерезидентами

  • Допродажні і післяпродажні знижки, знижки на другий товар, знижка на комплект: що в обліку;
  • Продаж за 1 гривню, безкоштовна роздача товару для його просунення;
  • Оподаткування виграшів у грошовій і негрошовій формі;
  • Подарунок vs Розіграш: коли діятиме виключення про 25% мінзарплати для цілей оподаткування ПДФО;
  • Використання бонусів за картками: як обліковувати;
  • Облік подарункових сертифікатів (подарунків) для клієнтів;
  • Оплата поштових відправлень (подарунків) клієнтам: неочікувані ризики;
  • Оплата реклами фізособі-нерезиденту: що з податками та чи буде податок на репатріацію;
  • Реклама товару, якого немає на балансі: чи оскаржать витрати на рекламу;
  • Контекстна реклама, реклама через Facebook, Instagram, поштові сервіси: оплата і підтвердні документи;
  • Реклама через соцмережі: коли буде ПДВ;
  • Оплата нерезидентам за виробництво чи розповсюдження реклами: особливості сплати податку на репатріацію.

ІV. Корпоратив, івент, вечірка – рекламний захід чи зустріч колективу

  • Особливості оформлення залежно від мети: пакет необхідних документів;
  • Пакет документів для рекламного заходу: обов’язку немає, а податкова вимагає!
  • Представницькі заходи: пакет документів і чек-лист по оформленню;
  • Корпоратив із потенційними клієнтами: документальне оформлення;
  • Оплата готелю та квитків партнерам чи потенційним клієнтам;
  • Обід з потенційними клієнтами в ресторані: як уникнути оподаткування;
  • Оплата через КПК або готівкою івент-заходів без договору: ризики з практики;
  • Оплатили підприємцю через термінал івент-захід (є тільки сліп з терміналу), а ФОП зник: як діяти?
  • Банкет для колективу (ресторан, кейтерінг) з податковими наслідками;
  • Одночасно корпоратив і загальні збори трудового колективу: як правильно оформити.

Вартість участі в семінарі:

  • Для всіх учасників — 1700 грн.

Кожен учасник онлайн-семінару додатково отримає:

  • Запис онлайн-семінару (4 години)
  • Презентації лекторів
  • Підбірку корисних судових рішень
  • Чек-лист по написанню маркетингової політики
  • Перелік документів для оформлення рекламного заходу
  • Зразок наказу про проведення рекламного заходу
  • Зразок звіту про проведення рекламного заходу

(0562) 31-33-37, 31-88-94, (067) 636-77-59, (095) 749-71-61

ftin

Виписка рахунків до 7.12.2020

Увага!
Семінар відбудеться у форматі вебінару, тобто, виключно в онлайн-режимі, через інтернет.
Тому для участі в семінарі треба мати налаштований доступ до інтернету.

Останні семінари:

русукр
©  Дельтасофт  1998–2024

ЛIГА, ЛІГА:ЗАКОН, LIGA:ZAKON є зареєстрованими торгівельними марками Центру «Ліга»