≡
Бухгалтерські семінари в Дніпрі

Бухгалтерські семінари

Первинні документи, електронний документообіг та запобігання ризикам за господарськими операціями

Онлайн-семінар:  26 листопада 2020,  11:00–16:00

Доповідачі:

  • Ірина Літвінчук – директор ТОВ «УАЙТ КОНСАЛТИНГ», незалежний експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS). Має понад 8 років професійного досвіду консультування українських і міжнародних компаній з питань бухгалтерського обліку, застосуванню МСФЗ та оподаткування. Досвід роботи у Big4. Автор понад 600 публікацій у виданнях: «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Все про бухгалтерський облік», «Вісник МСФЗ», «Практика МСФЗ», UTEKA..
  • Світлана Лістрова – провідний бухгалтер-експерт ТОВ «УАЙТ КОНСАЛТИНГ», незалежний експерт з питань трудового законодавства, кадрового обліку, оплати праці та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS). Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером, 10-річний досвід роботи у бухгалтерських виданнях – понад 1500 публікацій, більше 1000 лекторської практики. Автор онлайн-курсів: «Кадровий облік» і «Зарплатна бухгалтерія». Постійний автор публікацій у виданнях: «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН», «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Бухгалтерія АГРО», «Головбух», «Все про бухгалтерський облік», UTEKA.

Програма семінару:

1. Паперово-електронний документообіг: як узгодити

  • Чи можна ввести для частини документів електронний документообіг, для решти – паперовий
  • Чи може підприємство від одних контрагентів отримувати паперові документи, а від інших – в електронній формі;
  • Чи залежить нумерація первинних документів від виду документа й способу створення документу;
  • Як правильно задокументувати організацію паперово-електронного документообігу;
  • Обґрунтування на часткове використання електронного документообігу;
  • Чи потрібно друкувати електронні документи та електронні звіти?
  • Чи обов’язково у договорі з контрагентом передбачати можливість електронного документообігу;
  • Яку дату вважати датою здійснення операції – дату документу чи дату накладення електронного підпису: практика перевірок;
  • Сервіси електронного документообігу: чи залежить легальність документу від вибору оператора;
  • Хто має право накладати ЕЦП на первинку та де прописати такі повноваження;
  • Використання ЕЦП директора у період його відсутності: ризики під час перевірки;
  • Директор тимчасово відсутній: як перекласти повноваження щодо підписання документів на іншого працівника

2. Первинні документи: вимоги до складання

  • Акти, накладні і не тільки: які документи ще можуть бути первинними і як це впливає на облік
  • Чи поширюються правила документообігу та ДСТУ 4163 на оформлення первинних документів
  • Обов’язкові та не дуже реквізити документів: алгоритм перевірки
  • Факсимільний підпис: як легалізувати право на використання
  • Чи достатньо лише підпису уповноваженої сторони? Чи потрібно вказувати її ПІП та посаду?
  • Зміст господарської операції: як деталізація впливає на ризики під час перевірки
  • Що загрожує за відсутність одного із обов’язкових реквізитів первинного документа
  • Типові форми: чи зобов’язане підприємство їх застосовувати
  • Типові форми обліку ОЗ, НА та запасів в 1С: чи можна коригувати та чи обов’язково їх роздруковувати
  • Вчасно не отримано первинний документ: варіанти поведінки та ризики (розглядаємо на реальному прикладі)
  • Нарахування (екруели) щодо запізнілих документів: обґрунтовуємо в обліковій політиці
  • Бухгалтерська довідка: статус, коли та як складається
  • Чи мають бути первинні документи на операції по закриттю періоду
  • Зведені первинні документи: чи можна їх застосовувати і коли
  • Аналіз некласичних первинних документів
    • документи на виплати працівникам і фізособам
    • нарахування зарплати і лікарняних
    • страхування працівників
    • виправлення помилок (в обліку і не тільки)
    • створення резервів та забезпечень
    • фінансові доходи і витрати по дисконтуванню
    • операції з нерезидентами
    • експортно/імпортні операції
  • Помилки в первинних документах: як виправити та ризики

3. Нереальні операції: як не попасти в зону ризику

  • Нереальність господарських операцій: критерії, по яким перевіряє ДПС
  • Чи впливає репутація контрагента на статус реальності операцій
  • Перевірка трудових ресурсів і можливостей контрагента: де шукати інформацію
  • Ділова мета операцій: як аналізує ДПС та як обґрунтувати підприємству
  • Як довести використання операцій в господарській діяльності (приклади)
  • Як відстояти свою позицію щодо реальності операцій: судова практика + конкретні аргументи

Кожен учасник онлайн-семінару має можливість запропонувати свої питання для більш детального обговорення.

Вартість участі в семінарі:

  • Для всіх учасників — 1500 грн.

Кожен учасник онлайн-семінару додатково отримає:

  • Запис онлайн-семінару (4 години)
  • Презентації лекторів
  • Підбірку корисних судових рішень
  • Форму бухгалтерської довідки
  • Форму зведеного подорожнього листа
  • Форму маршрутного листа замість подорожнього
  • Зразок наказу про покладення обов’язків керівника на іншу особу
  • Підбірка корисних посилань для аналізу контрагента

(0562) 31-33-37, 31-88-94, (067) 636-77-59, (095) 749-71-61

ftin

Виписка рахунків до 25.11.2020

Увага!
Семінар відбудеться у форматі вебінару, тобто, виключно в онлайн-режимі, через інтернет.
Тому для участі в семінарі треба мати налаштований доступ до інтернету.

Останні семінари:

русукр
©  Дельтасофт  1998–2024

ЛIГА, ЛІГА:ЗАКОН, LIGA:ZAKON є зареєстрованими торгівельними марками Центру «Ліга»